som ja sa..

2010-09-06 / 22:56:28
inget eller ingen kan förstöra känslan som fyller mig idag! inte ens spindlen, som försökte anfalla mig i hallen när ja kom hem, lyckades med den bedriften. lipade lite gjorde ja, men sen slängde ja skon på den, å hoppade förbi illa kvickt. men dra mig baklänges, då blev d fan spindelinvasion. ja trodde ärligt att ja skulle bli nermanglad å uppäten sakta å plågsamt av de äckliga krypen som hämnd för att ja mejjat ner deras polare. väldigt agresivt och bestäömd kom nästa äckliga kryp spatserande rakt emot mig, å paniken satte sig som en stoppkloss i halsen. good damn va rädd ja va!

 ah fy fan va vidrigt :(Se hela bilden

men efter lite fler tårar, några panik tjut, ett antal "stampande-med-fötterna-i-golvet-i-ren-panik-och-viffta-okontrollerat-med-händerna-medan-håren-reser-sig-på-armar-och-i-nacken-hoppa-upp-på-en-stol-och-ner-igen" skutt lyckades ja träffa även den med en sko. så när ja lugnat ner mig typ tjugo kilo, kände ja mig ganska stolt över min mordiska bedrift.

förra veckan e nu helt glömd, å allt som finns i mitt huvud å i mitt hjärta e massiv blandning av glädje, lugn, trygghet, kärlek å lycka. kvällen på jobbet har flytit på precis som planerat, å allt som fanns i mina tankar va att få komma hem å pussa å krama å mysa me min favorit grabb tills ögonen inte kan hålla sig öppna. å nu e d bra nära :) han slutar jobbet nu, så han e nog på väg hem skulle ja gissa på.

så just av den anledningen blir d ett kort inlägg, för ja vill verkligen inte missa en minut med min man idag! 

dagens: älskade underbara johan lundgren!!!
Kommentarer!
Postat av: Jonna Walden

Ja du spindlar ar vidriga varelser. Uscha. Hoppas ni fick en fin kvall tillsammans. Kram

Kommenterat - 2010-09-07 / 00:40:04  | URL - http://jonnawalden.blogg.se/
Postat av: fridah

ja. oavsett storlek e de vidriga, men ja e glad att ja inte har "dina" spindlar här jonna :P då hade ja dött på riktigt :) kvällen blev jätte mysig. kram på dig gumman

Kommenterat - 2010-09-07 / 17:28:10  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: