höstväder

2010-09-18 / 20:37:44
så otroligt lite kan göra så otroligt mycket :) hjärtat valde idag. och jag känner att detta var rätt för mig. så va d me d. tror att ja håller på att bli sjuk. har haft huvudvärk idag, näsan rinner, känner mig febrig men än så länge visar termometern ingenting. trött som få, även att ja inte var ute igår. mår lite smått illa, men inte så att ja behöver kräkas. e nog bara allmänt "på-väg-att-bli-små-sjuk" skulle ja gissa på.

har endast varit ute ur huset en liten stund idag. då var vi uppe på Milles och åt. som synes har de äntligen fått en egen hemsida. den är ju inte riktigt klar ännu, men snart :)

babyboom på g i min vänskapskretts kan ja meddela också. några e gravida, endel försöker verkligen och ett par stycken har precis fått...snart svämmar väl planeten över av bebisar.

annars har d varit en relativt trist dag. kyligt i luften, storm-liknande vindar, ösande regn och allmänt grå å trist himmel. men va gör väl d när man får tända levande ljus, å krypa under en tjock, varm filt å mysa framför en film med favorit pojken :)

dagens: LÖRDAGS MYYYYS!!!

Kommentarer!
Postat av: lillalandet

Skönt att du trivs med livet nu. Det märks i din blogg också! Fortsätt så..

Kommenterat - 2010-09-19 / 21:28:12
Postat av: fridah

ja. jag e verkligen lycklig nu :) d e så här d ska vara :) tack !! <3

Kommenterat - 2010-09-19 / 22:14:40  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: