vad hände?

2010-09-28 / 19:39:16
ja har hittat ett par bloggar ja gillar att följa å ja läser å läser å förundras å glädjs...men idag blev d för mycket...hormonerna vill inte riktigt vara i balans nu för tiden. å idag brast allt. när blev ja så jäkla tråkig å ointressant?

ja har alltid tyckt att d händer saker omkring mig å att ja lever ett ganska spännande liv, men nu helt plötsligt e ja SKIT TRÅKIG. eller va vet ja, d har ja kanske varit hela tiden?

ja har inga barn som gör tokiga saker. min tokiga underbara hund finns heller inte mer. min bror har en helt underbar historia om henne, som han påminde mig om i söndags när vi var hos farmor å farfar...

han var hundvakt en natt, å hade köpt kebebrulle som han åt framför tv:n. nova låg bredvid honom, å han somnade väl tillslut. när han sedan vaknar är det "conan o brien" som går, å min bror slår över till en annan kanal. min hund skäller till i soffan å blänger på honom tills han slår över igen, å då vänder hon blicken mot tv:n igen å tittar lugnt vidare...kan ju gissa att kebebrullen också slank ner :P

 ja har ett jobb där d händer tokiga saker ibland, men d kan ja ju inte direkt meddela världen. d ända roliga ni kan läsa här e när ja i ren å skär panik dödar spindlar, å kom igen, hur jävla kul e d egentligen? inte särskillt !

nu låter d som att ja inte trivs me mitt liv, men så e ju inte fallet. ja kunde inte trivas mer än ja gör nu, men d där roliga knaset som trillade in förut, finns lixom inte längre. vart har d tagit vägen?

ja kan väl inte blivit så där tråkigt vuxen å korrekt? oh snääla snälla snälla, säg att d inte e så!!!!



jag vill också ha tokiga ungar som förgyller min vardag...ja vill också snubbla över tokigheter som får en att skratta så man nästan kissar på sig. fast iofs. har ja blivit så där tråkigt vuxen, lär ja väl blivit inkontinent också.

Se hela bilden








åh, hur ska ja hitta tillbaka till den tokiga, snurriga, allmänt förvirrade å totalt galna delen av mig? eller har den aldrig existerat?

eh, man kan ju bli deprimerad av mindre...

va har hänt idag då mån tro? ja, jo, mm, men så att eh...inte mycket faktiskt...ja blåste av cyklen på jobbet, så ja ställde in den å tog bilen istället...d e väl typ d som hänt! 

johan min underbara man, hade fixat mat till mig när ja kom hem, så galet skönt att slippa ställa sig å laga mat d första man gör när man kommer hem. sen somnade ja en stund, fast d inte va meningen. nu ska ja dryga på den där tråkiga ointressanta vuxna delen av mig å betala mina räkningar...usch va tråkig ja e! tråkig, ansvarsfull å ointressant!

dagens: min "vuxna" man som tack å lov inte e som alla andra :)
Kommentarer!
Postat av: moster Lindis

Du är inne i en liten period av vuxenhet men jag lovar dig att det går över. ;-)Jag hade min 40-årskris när jag var 27. Det var mitt livs tråkigaste tid.



Kram

Kommenterat - 2010-09-28 / 20:10:30
Postat av: Amelie

Dags för en bebis kanske??! :) Jag är bra jäkla bebis sjukmåste jag erkänna! men inte före min 25års fest!!!! För då jäklar ska jag fira! :)

Kommenterat - 2010-09-28 / 21:35:07  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: fridah

hehe, ja kanske också har 40 års kris då moster :P



amelie; visst vill ja ha bebis, men man behöver ju vara två för d :)

Kommenterat - 2010-09-28 / 21:41:35  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: