igång???

2011-04-19 / 21:31:46
har jag äntligen kommit igång nu??? man kan ju alltid hoppas. har inte allt för höga förväntningar på mig själv men hoppas går ju. ja pratar så klart om träningen. igår var syrran, ja å kasper uta på rolerblades en runda å nu ikväll var ja ute på promenix me Emelie. underbart skönt. nåja.

de senaste veckorna har ja inte varit på topp. korta meningslösa inlägg om egentligen världens tråkigaste saker. problemet??? saknad. EXTREM saknad. har aldrig saknat någon så otroligt mycket. har fortfarande ett hål i hjärtat som inte kommer att läka på länge än, om någonsin.

ett år av saknad och längtan. ett år utan min livskamrat. ett år på "egna" ben. nä, självklart pratar ja inte om johan, utan om min älskade stjärna i natten vars starka sken slocknade för ett år sedan...



du saknas mig !!!

ettårsdagen gick ändå relativt bra tycker ja. tackar min lycko stjärna för att ja hittat mitt livs kärlek.
ja vill verkligen ha en ny hund, d vill ja, men hur ska ja ha TID?? ja jobbar jämt, hela tiden.

i morgon kommer bli full rulle. dock kommer kvällen att innehålla lite magont, d kommer ja tyvärr inte ifrån, men vad ska man göra?

d e så mycket man vill här i livet, men så lite tid att lösa d på :)

nu blir d en snabb-dusch å sen mys-pys-fix tills älsklingen min kommer hem från jobbet...



du är min trygghet, min glädje, min kärlek, mitt liv, mitt allt!!! d e du å ja. nu och för alltid !!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: