kort fredag och lång helg :)

2011-04-15 / 22:08:29
frågan är om det kan bli bättre???

slutade jobbet halv tre idag, så jag har verkligen en lång helg denna veckan. den enda veckan, men än doch en lång helg.

helgen är dock uppbokad så tji fick ja, men inte mer än att ja hinner me ett å annat roligt också.

efter jobbet har ja bakat sista tårtan till mammas kalas i morgon. de är inte dekorerade så jag visar först i morgon hur de ser ut, och givetvis kan ja ju inte avslöjja för mamma vad ja gjort :) sen grillade ja och medan vi åt tittade vi på fjärde narnia filmen. en film i min smak. lagom läskig å lagom äventyrlig.

SEN, NYSS, ALLDELES NYLIGEN...skruvade johan äntligen upp två hängare i min garderob. självklart har ja flyttat över lite kläder också för att visa lite foton. långt ifrån alla kläderna är uppe och jag måste säga att ja e aningen orolig att johan ska få rätt...att d inte räcker till för alla mina kläder :S

så nu väntar lite disk och lite foto uppladdnig här på bloggen och kanske även ett och annat på facebook, vi får se. häör kommer d ialla fall :)

     



   

i denna lilla "garderob" i garderoben är tanken att ja ska ha mina skor :)

 

 

en liten skillnad kanske :)

nu ska ja njuta av mina kläder :P
Kommentarer!
Postat av: Amelie

Det där kommer bli jättre bra! Men varför fixade du inte bara upp de gammla golven? målade de vita eller nå? slapp du köpa nytt

Kommenterat - 2011-04-19 / 14:32:03
Postat av: fridah

dels för att johan "brutit upp" d gamla golvet å isolerat, så plankorna var inte hela :P och sen fick han d nya golvet på köpet när han köpte golvet till sovrummet :)

Kommenterat - 2011-04-19 / 21:04:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: