måndag 11 april.

2011-04-11 / 21:30:48
lika bra att skriva datum då :P

idag har d bara varit en sån där gudomlig dag. förmiddagen var grå, men sen kom solen och värmen. underbart. slutade jobbet vid fyra och åkte hem å startade grillen :) grymt gott. sen kunde ja inte vara inne längre. ut i min UNDERBARA trädgård!!! har grävt upp lite tulipaner och andra små söta blommor ur ett land som vi ska sätta igen. det är på tok för brett för att kunna hålla d rensat och fint. jag måste nästan stå i halva landet för att nå längst in å d funkar ju inte så bra.

när ja slutade min långtur i lördags kväll och kom hem, så hade min UNDERBARA man laggt in golvet i min garderob. idag har han lasserat listerna och i morgon ska ja köpa skruv och sen ska vi sätta upp klädhängarna och sen är d bara hyllorna kvar :)

ja kan tro att Amelie just nu sitter å tänker; ja men bilder då ??? ja vill ju SE hur d ser ut!!!
det kommer gumman :) har bara inte flyttat över bilderna till datorn än :) det finns både före och efter bilder, så ingen panik nu stumpan :)

känner mig verkligen som en av världens lyckligaste.

dock har dagen inte varit lika underbar för alla. en vän fick idag beskedet om att hennes bebis hon har i magen hade kromosomfel, hjärtfel och mycket annat, så på onsdag tänder jag ett par ljus för hennes lilla ängel!!!

nu blir d total avkoppling ett par timmar, för inte ens när man e ledig får man vara ledig. i morgon ska ja på utbildning, fast ja e ledig på schemat. skit också !
Kommentarer!
Postat av: Amelie

Bra Fridah!! :)



och fy sjutton vad sjukt jobbigt för din vän!!! :((

Kommenterat - 2011-04-12 / 09:13:20  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: fridah

ja d visade sig att d var många fel på d lilla miraklet, och även att vi inte är nära vänner, känns d ändå i magen och hjärtat för deras skull :(

Kommenterat - 2011-04-12 / 20:39:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: