avreagerar mig lite

2011-08-18 / 13:18:11
totalt galet fel att skriva detta här, men någontans måste ja ju avreagera mig.

kanske ska börja med att tala om att jag är inte arg, jag hatar dig inte, jag känner egentligen ingenting för dig, jag är bara trött på dig.

jag är så, rent ut sagt, JÄVLA AP-TRÖTT på dig. du verkar inte fatta vad du gör, för inte nog med att du kliver över gränsen, du tar d inte bara en utan TVÅ nivåer till...just nu skulle ja bara vilja .............................. ja faktiskt. å om du tycker att ja stått på avstånd innan, GISSA VA JA GÖR NU DÅ??? risken finns att du läser detta, d e ja medveten om, men just nu skiter ja fullständigt i d. du har själv satt dig i denna situationen och det är dax för dig att faktiskt börja inse att d du säger och gör har konsekvenser. dax att växa upp, ta konsekvenserna av ditt handlande och sluta "gömma"dig bakom än d ena, än d andra. man kan inte beté sig hur som helst å tro att man kommer undan med d.

första övertrampet KANSKE, KANSKE, KANSKE kunde reppareras på lång sikt, men nu finns d ingenting som ens är värt att försöka lappa ihop. bara att inse. d här är bara löjligt och patetiskt från din sida. hur är du funtad lixom?? nä. jag har fått nog. gott och väl. egentligen för länge sedan, men nu sätter ja ner foten och tackar för mig. jag är inte intresserad längre!! din förlust, inte min. ja vet att d här kan låta hårt, men sånt är livet. man måste vårda sina relationer, och kan man inte d, nä då blir d så här. lär av misstaget och gör inte om d på annat håll.

tack och hej!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: