en bra dag.

2011-02-03 / 21:15:41
idag har varit en bra dag. var ute hos mamma på förmiddagen och var ute i skogen å gick. helt underbart väder. sjukt skönt att vara ute å promenera i rask takt. bäst va d e när ja sitter i köket me kaffekoppen i handen och ett winerbröd i munnen, ringer min darling.

han tycker vi ska åka in till kalmar och käka istället för att laga mat hemma. vilken underbar ide :) så vi åker in till kalmar och sätter oss på zorbas å åt buffe. så grymt gott. innan vi åkte hem, tog vi en tur inne på blomsterlandet och så klart kom ja ut därifrån me blommor.

hemma igen, började d krypa i fingrarna. hängde alla mina kläder på galgar, men de fick inte platts på klähängaren som e 110 cm lång...



så då flyttade ja johans kläder från en garderob till en mycket mindre och stuvade in kläder på ytterligare 110 cm...



men d räkte tyvärr inte riktigt d heller, för i källaren hänger tvätt på tork, och min byrå ser ut så här...



detta betyder att ja har MER än 220 cm kläder...å då har ja inte mätt mina skor...eller väskor...suck...nu tycker ja minnsan att d e dax för herr johan att börja rensa lite i vår andra hall så ja kan göra garderob där...börjar bli tråkigt att inte ha koll på var ja har vilka kläder.

hur som haver, ja e grymt sugen på min garderob nu johan!!!

nu ska ja strax göra lite kvälls snacks å så ska vi mysa framför tv:n min darling och jag, och bara njuta av att vi haft en så underbar dag :)
Kommentarer!
Postat av: Amelie

Rensa ur din garderob kvinna!!

Kommenterat - 2011-02-04 / 11:41:14  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: