♥♥♥♥♥♥

2011-02-02 / 19:48:07
snart e d alla ♥-ansdag. kärlek och åter kärlek. jag tror att ja kommer få ett litet paket på posten me en liten nalle i :) två gånger har ja fått d av johan. första gången var 2008. då fick ja minnsan en lite "skyddsängel"...sen tog d ju två år till nästa. den fick ja på alla hjärtans dag förra året, när johan var på filipinerna. så underbart :) att en så liten sak kan skänka så mycket värme och glädje kunda ja inte tro :)

annars handlar ju alla hjärtans dag om rosor och choklad, men ja e nog mer för något som man kan titta på och minnas. sen äter ja ju kanske choklad mer eller mindre varje dag, så d kanske e därför d inte e så speciellt för mig :P

ja, jag ska väl inte säga att jag FÖRVÄNTAR mig nått på alla hjärtans dag, men har han lyckats två gånger, borde han väl lyckas en gång till?? hihi

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: