paus???

2011-02-20 / 21:06:31
vet inte riktigt om ja ska ta en paus från d här, känner att ja e lite för deprimerad just nu för att orka skriva. kanske blir en fotoblogg bara??? ja vet inte, men ja känner mig bara så tom just nu. behöver koncentrera mig på att hitta glädjen i bloggen igen...vet ju att det finns minst en positiv sak att ta till vara på varje dag, d har ja ju bevisat förra året. d handlar inte om d, d handlar om mig å mina helt orimmligt höga krav på mig själv. jag har så extremt höga krav på mig själv så ja kan bli så grymt deprimerad av att ja inte når upp till mina egna förväntningar.

just nu har ja en sån period. jag vet själv att jag ställer alldeles för höga krav på mig själv, men ja blir ändå jätte ledsen å deppig när ja inte når eller får d ja försöker uppnå. och tyvärr e d ingen vanlig "fjortis-deprision" vi pratar om, utan en riktig med självskadebeteende och massa massa gråt för att jag klandrar mig själv för allt som inte händer och allt som händer.

så, just nu får ja helt enkelt koncentrera mig på att försöka att inte gå för djupt i denna negativa spiralen. tack gode gud att ja har johan!!!















Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: