snälla hjälp mig!!!

2011-02-12 / 19:18:55

hela freaking dagen har denna låten gått på reapeat. på spotify, på youtube, på mp3:n...ja har väl snart spelat sönder den. å inte kan ja låta bli att sjung till den heller. fan

jay smith


å varje gång ja spelar om låten, lovar ja mig själv att d e sista gången, men d går lixom inte att sluta. va e d för fel på mig???

för övrigt har d hänt grejjer här idag. här rensas å plockas å staplas och funderas och planeras och och och...många saker på en och samma gång nu. men d e kul.

har hänt en hel del sedan ja skrev sist. har varit hos tandläkaren..inte kul, först va d ok, men sen började hon dilla om att ta nya bilder..så in me de där gigantiskt stora diabilderna i munnen å skära upp kinderna för att man e tvungen att bita ihop runt pinnen juh...suck..å som om inte d vore nog...ja måste dra ut min elaka visdomstand...fort.

den ligger å trycker på tanden bredvid, så om d inte sker snart så har ja snart två eller tre tänder som e trasiga å måste ut :S JA VILL INTE !!!

halva nybro e på smällen...eller mer än halva, va vet ja. skit sak samma. känner att d stör mig lite. våren har kommit, och dagen efter var d snöstorm igen..så tråkigt. ska d va snö ska den ligga, annars får d fan vara. e benägen att hålla me största delen av befolkningen om att d passar bra om våren, värmen och solen kom nu. och stannade bra länge.

min läsk e nu slut, så frågan e om ja klara mig tills i mon, eller om ja måste dra mot butiken å handla?? troligen blir d handla...eller mer garanterat!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: