tycker d kommenteras dåligt...

2011-02-18 / 22:38:05
fast iofs skriver ja dåligt me inlägg också. så man får väl skylla sig själv. å så har ju folk upp me sitt. alla går på gym eller blir gravida i stan, så man kan ju förstå att de e lite upptagna. ja e för lat för att lyckas me nått av d. istället lägger ja min energi på att försöka få ordning här hemma. just nu försöker ja näst intill förgäves att få igång skapandet av min lilla walk-in garderob. ser inte så ljust ut, men skam den som ger sig.

sen har ja legat pall hela veckan också. har haft jävlig hosta och ryggont, vilket visade sig att d va inflamation i musklerna i ryggen och en begynnande lunginflamation, så ja går på penicilin och smärtstillande just nu.

har halva kuren penicilin kvar och d känns redan bättre. här ser förskräckligt ut. disk över allt. d beror ju iofs på två saker, dels att ja haft så ont så ja inte kunnat diska, å sen att d läcker ur rören i sopskåpet :P haha, så d blir bara att diska d allra nödvändigaste när man behöver d...

å källaren ser också ut som hej kom å hjälp mig. d e någon som använt källaren som förråd, å nä d e inte jag för en gångs skull. men nu ialla fall håller johan på att sortera upp grejjerna i lådorna så att de kan kastas. så där ser d också för jävligt ut...suck.å hela bordet å alla bänkarna här e bellamrade me saker, inte för att d e varken praktiskt eller snyggt utan enbart för att ja ska slippa ha katt-fan överallt. d e så vidrigt äckligt. hon går i kattlådan å hoppar sen upp på bordet, där vi ska äta...nej tack. hon får fan hålla sig på golvet, hellst ute, men d gillar varken hon eller johan :P

nä, nog grinat, nu ska ja försöka muntra upp mig själv lite...
Kommentarer!
Postat av: amelie

Lägg upp mer bilder Fridah!! :)

Kommenterat - 2011-02-20 / 16:15:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: