back to life...

2011-01-31 / 21:41:58
skönt att vara tillbaka å att ha avslutat den där tråkiga listan.

idag var första dagen på riktigt riktigt länge som inte varit riktigt fruktansvärt stressig. så skönt tycker ja. d gjorde inte ens något att ja jobbade till fem. ringde lite samtal och skrev lite info innan ja gick hem. handlade lite frukt och färdiggrillad kyckling på vägen hem. sen åt vi å myste lite å medan johan hämtade lite pellets så tog ja en dusch och provade mina nya underkläder som ja köpte i lördags när emelie å ja var på stan å shoppade innan vi åt kebabrulle på amigo, en tradition vi hade när vi jobbade helg ihop.

ja känner verkligen för att klä upp mig, men för vad? ja kan inte komma i finkläder till jobbet å här hemma e d bara mjukiskläder som gäller. har aldrig smink på mig om ja inte ska på fest, som i fredags. men man kanske faktiskt ska ändra på d å va lite sminkad och lite finare klädd på jobbet??

frågade precis johan om han tyckte att ja var "vardagstråkig"...svaret ja fick va ; ah, ja brukar inte heller sminka mig å klä upp mig...

nä..d förståss :P

vi får väl se hur d utvecklas :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: