♥ Dag 10 – Ett ögonblick.

2011-01-10 / 17:41:20
hur tusan kan man välja ett ögonblick? fatta hur många ögonblick man har haft när man är 27 bast!!! och för den delen, ska d vara ett roligt, sorgligt, läskigt, ledsamt, underbart, skräckinjagande, skojjigt eller knasigt ögonblick???

nä, ett ögonblick kan man nog inte välja så där bara. å för den delen, ett ögonblick e ju över på typ en sekund, hur mycket hinner hända på en sekund lixom??? eller e d ett sånt där "ett ögonblick..." som de har i tidningarna??? typ smeknamn; favorit mat; bästa färgen; är du kär...

jag tror kanske inte att mitt ögonblick har kommit än. visst minns man första målet när man spelade fotboll, med hästen finns många ögonblick, körkortet, examen, på jobbet har ja haft många ögonblick och med johan har jag så klart många ögonblick, trotts vir "ringa" tid ihop. men som sakt, mitt stora ögonblick har nog inte kommit än. kanske blir d när jag gifter mig? eller om ja får barn? eller när d händer någonting annat "megastort".

ja vet, ja vet, ja vet...ja e så jäkla kass å urtråkig. men ja kan verkligen inte välja ett ögonblick. de flesta ögonblicken är sånna där man blivit alldeles paff innan man fattat riktigt lixom. som tex när ja kom på att ja va kär i johan. paff ja blev! inte alls va ja hade räknat med lixom. eller när hästen hade roddeo me mig... eller när ja körde in min första bil i vedburarna hemma...eller när ja helt plötsligt fick en häst...

nä. jag har inte haft mitt ögonblick än...d får duga så länge..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: