♥ Dag 13 – Mitt favorit minne.

2011-01-13 / 15:04:10
inte lätt att välja ett minne. ja undrar vilket man ska välja. man har ju en hel del minnen. men ja tror nog att ja får välja minnet av min hund. fast d e ju inte bara ett minne, men hon var verkligen otrolig och underbar. första gången ja såg henne blev ja förälskad i denna underbara varelse. ja bara visste att hon passade mig perfekt. vi har haft så roligt och hon har verkligen alltid funnits vid min sida.

det tog inte länge innan vi hade fastnat för varandra och kärleken oss emellan var verkligen oändlig. det har snart gått ett år sedan hon gick bort och ja saknar henne fortfarande som att det var igår ja höll henne i mina armar. min älskade underbara vän.

här e en jätte fin bild på min älskade lilla vovve

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: