♥ Dag 15 – Mina drömmar.

2011-01-15 / 23:32:03

suck...har verkligen ingen lust att blogga alls idag. har haft det längsta passen på jobbet, ja e trött och slut-körd, och så till råga på allt så har den där jävla mackapären som funkade så jävla bra för några dagar sedan helt plötsligt slutat fungera...men bara på MIN dator...fucking jävla ap-jävel fi**a grej...

känns lite bättre nu..

ockej, det var en parrantes, nu till mina drömmar.

mina drömmar...ja, gud va ja har stora drömmar. jag har drömmar om precis allt. precis allt! så klart, som alla flickor, har ja stora..STORA drömmar om mitt bröllop.

ja vill ha en stor prinsess klänning som de har i sagorna

 


men samtidigt ska den vara enkel och ellegant.

 

den ska vara fluffig och ha massa vollanger.

   

ju mer den glittrar dessto gladare blir ja, gärna brodderier i glitter och diamanter,

   

å ja har hittat en klänning som typ lyser också...tänk om den kunde blinka i regnbågens vackra färger...haha. 

       

d blir nog svårt attt hitta en klänning som verkligen "duger" åt mig, så ja räknar nästan med att ja får sy den själv. och för er stackare som drar efter andan, skakar på huvudet, å tänker "oh, lilla gumman, har du ingen känsla för mode ???"  

jo, lite. självklart skulle klänningen se HÄMSK ut om ja tryckte in lite av allt i den, ja e medveten om d, så nej, så kommer det inte bli. jag lovar. men för att få sy mig min klänning, måste någan fria först, å denna "någon-lotten" faller på min älskade johan, som inte riktigt e me på mina planer än :)

å då har jainte ens börjat fundera på hur ja vill ha tårtan :P

          

skämt å sido. jag har som sagt många drömmar. jag drömmer om att gifta mig, skaffa barn, starta ett stuteri, vara stödfamilj, bli inredare, bli fotograf, bli rik, resa minst två gånger per år...ja, listan är oändligt lång...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: