♥ Dag 16 – Fula ovanor.

2011-01-16 / 12:22:56
känns så där roligt med denna rubriken, för i ärlighetens namn, d här skulle kunna bli d längsta inlägget någonsin.

jag är tex. grymt slarvig av min, men åh va ja hatar om andra är d!!! hatar, hatar, hatar stök och oreda, om d inte e mitt stök och min oreda. fattar inte hur man kan vara så kluven.

sen är ja extremt bra på att aldrig någonsin göra klart saker ja håller på med. vet inte hur många gånger man har börjat typ rensa, men aldrig gjort d klart. möblera om e också en hobby som ja aldrig gör klart. ja har så många ideer å inspireras hela tiden och inne i mitt huvud kommer d alltid awesome grejjer, som aldrig blir lika bra in real life, så då skiter ja i att göra d klart.

en annan ful ovana e att ja inte kan gå in i en affär utan att köpa någonting. oavsett om ja har behov av d eller inte, så bara MÅSTE ja köpa nått. om d så ska vara en sketen disktrasa, men köpa nått måste ja.

en annan oväna som ja också skäms för/över e att så fort d inte går min väg eller fungerar som ja vill, så blir ja automatiskt som en liten treåring. blir förbannad så till den grad att ja ibland inte kan låta bli att lipa, kastar saken som inte funkar i väggen eller på golvet, stampar med fötterna i golvet å skriker mer eller mindre i fallsett. moget fröken !!! tack å lov hinner d sällan gå så långt nu för tiden, många gånger tack vara johan :P

allt godis ja äter e en ovana, slarvet med riktig mat e en ovana, pepsi max beroendet e en ovana. förmågan att samla på sig allt möjligt jäkla skit och oförmågan att kasta e en anna ovana. inte ens ett par söndriga skor kan ja kasta. okej att d inte går att använda dem när d e blött ute, men de funkar ju fortfarande när d e tort e min filosofi :)

aja, ja vet om dem ialla fall och ja försöker ibland att göra något åt dem :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: