♥ Dag 18 – Detta ångrar jag.

2011-01-18 / 18:28:07
ja tycker inte att man ska ångra någonting man gör. det du gör idag, får dig att göra de saker du gör i morgon. det du har gjort har gjort dig till den du är. ja menar, hade ja aldrig upplevt d ja gjorde på högstadiet, gymnasiet, högskolan och framåt, skulle ja troligen inte uppskatta johan så mycket som ja gör.

hade ja gjort någonting anorlunda, så skulle ja inte va så glad åt d ja har. ja skulle kanske inte blivit så pass illa behandlad under så pass lång tid, för ja skulle förmodligen (väldigt krasst, men säkerligen sant) varit död, ihjälslagen troligtvis. men jag ångrar verkligen ingenting. för hade ja inte assosierat mig själv till (den idag väldigt söta) figuren "frida-flodhäst" i en barnbok, hade ja troligen inte fått synen ja hade/har på min kropp, ja hade kanske haft/fått bättre självkänsla och sluppit depressionerna. MEN!!!

och detta MEN är anledningen till att ja inte ångrar någonting!!! hade ja inte gjort d ja gjorde, hade ja aldrig träffat mickan (visseligen tog d ett antal år innan vi började umgås) å ja hade aldrig lärt känna ajax. ja hade aldrig läst på högskolan och träffat emma, martina och ylwa, ja hade aldrig i livet bosatt mig i stan. och då förståss hade ja aldrig bott ihop me mitt livs kärlek.

så, nä. ja kan inte säga att ja ÅNGRAR någonting. visst kan ja ÖNSKA att ja tidigare slutat bry mig så mycket om vad andra tycker och tänker om mig å d ja säger, å visst kan ja ÖNSKA att ja ibland (ofta) tänkte efter innan orden passerade mina läppar. å självklart kan ja ÖNSKA AV HELA MITT HJÄRTA att ja insåg och tog första chansen med johan, men igen, då hade ja inte uppskattat d ja har idag så OTROLIGT MYCKET. alla de människorna som får mig att må så otroligt bra och gör att jag e så fruktansvärt lycklig. ja ångrar inte en ända av dem !!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: