♥ Dag 21 – Den här veckan.

2011-01-21 / 20:54:32
ja, va ska man säga om denna veckan? stress, som vanligt. jobbet har för ovanlighetens skull inte flytit som d ska. har varit mycket kring många och allt har blivit lite upp-och-ner men d har ändå på nått vis gott bra. privat har det varit lite likadant faktiskt. jag har haft mycket som snurrat i huvudet, och har varit ganska down tror ja. jag har varit extremt iriterad på johans katt. varje dag man kommer hem (även när han rensat lådan) slås man i ansiktet av denna VIDRIGA jävla doft från lådan. å som han hårar ner. å d e så himmla tråkigt att behöva ha bord och bänkar helt fullbelamrade med saker för att fan-skapet inte ska vara där, men lik för ba***at e dukar och gardiner precis fulla med äckliga katthår.

extremt lättretlig och har haft ovanligt lite tålamod för att vara jag. den här veckan har jag längtat tills katten "vandrar vidare". känns jätte dumt, för johan gillar ju så klart sin katt, men jag har nog aldrig varit så irriterad på samma sak så länge som på katten. har aldrig gillat henne, men den här veckan har varit extrem.

förlåt älskling, men jag kan inte hjälpa det tyvärr :(

så min vecka har nog krettsat kring irritationen av katten.

har också varit extremt lättstött av johans "skämt" den här veckan. saker som ja vanligtvis kan skratta åt, har verkligen satt sig den här veckan. vet inte varför, men har varit väldigt kännslig även att ja hållt d inom mig tills idag. ikväll ran bägaren över och lika så tårarna. tackar gudarna för underbara ajax just nu. ♥ ♥ ♥
Kommentarer!
Postat av: Jonna Walden

Ja vet du vad, hellre hundar an katter... de ar sa snobbiga av sig haha kram

Kommenterat - 2011-01-22 / 13:33:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: