♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.

2011-01-23 / 23:31:23
jag önska att jag gjorde mer saker för mig. typ tjejkvällar, pyamasparty, spa-kväll, ut me hästen, pyssla, sånt som får mig att må bra. sånt som...

jag önskar att jag gjorde mer saker som fick mig att slappna av och koppla av helt enkelt...

d e mycket stress...åt alla håll kanter i mitt liv. ja hinner inte med mig, mina vänner, min familj...

okej d kanske inte är så illa som d låter, men jag känner det som så...har inte varit hos farmor och farfar på evigheter...undrar om de ens minns mig, så länge sen var d...tycker ja e aldrig ledig...å e ja ledig så e ja helt upptagen med tvätt å disk å annat som bara måste göras men som inte hinns med i vanlig ordning...ja önskar att jag tog mig tid till viktiga saker lite oftare...får nog skriva upp d på kylskåpet tror ja...i morgon, för nu blir d sängen...



älskar dig. nu och för alltid
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: