♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

2011-01-24 / 20:04:55
en tesked som trillar på golvet...vad som hellst kan få mig att gråta. oftast en så simpel grej att ja egentligen inte vet varför ja gråter. tror d beror på att ja har så mycket stress som byggs upp och sen rinner d över och jag gråter som en tok och vet verkligen inte varför.

eller också kan ja titta på en film med lyckligt slut...behöver lixom inte ens vara en sorglig film, så lipar ja...ja gråter om någon annan gråter

jag kan till och med börja gråta för att jag inte får som jag vill...nu var det väldigt, väldigt länge sen, men ändå :)

usch ja tycker verkligen inte de här inläggen e roliga att skriva...skönt att d snart e över :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: