♥ Dag 26 – Mina rädslor.

2011-01-26 / 20:17:10

oj. mina rädslor. ja e rädd för d mesta. slem, spindlar, vapen, blod (och då framför allt mitt eget),skräckfilmer, och så e ja lite av en hypokondriker också, så alla sjukdommar...de har jag :) hahah, nä inte riktigt.

största rädslan är nog spindlar och att förlora någon man älskar. typ mamma, pappa, johan, syrran/orna, brorsan/orna, farmor å farfar, mina fina underbara vänner...kanske också e lite smått livrädd att ja inte kan få en bebis innan ja blir för gammal...(mitt "bäst före" datum har nämligen gått ut två gånger :P 23 och 25 år...) men mest e d nog att förlora någon jag älskar. inte så mycket kanske om personen kankse blir sjuk, så man hinner förbereda sig, men om d skulle hända någon form av olycka...bevare mig väl. självklart hoppas ja inte att någon ska råka ut för en olycka och inte heller att någon ska bli sjuk och behöva gå igenom en långsam död bara för att jag ska ha tid att förbereda mig...nä, ja tycker helt enkelt att f.o.m nu, får ingen dö, för att göra d så enkelt man kan för alla inblandade :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: