♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

2011-01-04 / 18:25:07

oj så avancerat d blev då. hihi. till frukost år ja en manna frutti på jobbet, ungefär vid halv åtta på morgonen. sen var dagen i full gång. någon gång mellan frukost och lunch (som infann sig strax efter tolv idag) klämde ja i mig en clementin. lunchen bestod av kycklingsallad. för att vara specifik innehöll det lite "tärnad" kyckling, "klyftade" körsbärstomater (d e allra godast), hackad gurka, tärnad feta ost, delade blå kärnfria vindruvor och så klart sallad.

när ja kom hem efter jobbet gick jag ner i källaren och plockade upp dagens middag. torskfilè, räkor, crabstic. det blev kokta potatisar, stekt fisk och räkröra till middag idag. har faktiskt aldrig stekt fisk förut, men d blev gott. hade dock saltat lite väl lite, men d gick ju bra att salta i efterhand också :)

vilket trist och fantasilöst inlägg d här blev. men d blir ju bättre i morgon när d kommer handla om min kärlek :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: