♥ Dag 7 – Mina bästa vänner.

2011-01-08 / 12:52:19
det här skulle ju egentligen varit igår, men vi kör två idag då :)

mina bästa vänner. funderar lite på vilka d skulle kunna vara...

MANNE räknas ju så klart hit, han är en av de allra bästa vännerna ja har. vi pratar kanske inte så jätte ofta, men när vi väl pratar så behöver ja aldrig tänka på vad ja säger eller hur ja säger d.



han är ärlig och omtänksam. han är en av de få personerna som vet den dåliga sidan av min historia. han är även en som fått veta (både fysiskt och psykiskt) att ja kan bli grymt förbannad. stackaren. men han är verkligen en så ja litar på, och de människorna e väldigt lätträknade. vi kan prata om PRECIS vad som hellst. å då menar ja precis vad som hellst.

en annan som verkligen räknas till mina vänner är AJAX. gud va den kvinnan är vis. hon är så otroligt bra på att göra alla stora problem så små och lättlösta. galet rolig är hon också. d e aldrig tråkigt ihop me henne.



ajax är den ja ringer när ja e ledsen, ajax e den ja ringer om ja e förbannad. ajax ringer ja om ja e förvirrad eller osäker. ajax ringer ja när ja e glad. ajax ringer ja tydligen så fort d e någonting alls :) ajax kan ja berätta precis vad som hellst för.

MICKAN har ja en speciell relation med. hon aggerar den starka delen av mig. den delen av mig som varit nedtryckt och undanskuffad. den delen som egentligen vet vad som borde göras. det är tack vara mickan ja lyckats ta mig ur många situationer, eftersom hon på något lustigt vis fått mig att lyssna på den där undanskuffade sidan i mig.



mickan kan ja också säga vad ja vill till. hon är en grymt rolig kvinna och med henne har man aldrig tråkigt :)

ja har så klart fler vänner, men ja känner att d räöcker med dessa tre, för de står mig närmast av alla :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: