♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.

2011-01-09 / 21:13:01
en perfekt helg kan vara på så många olika sätt. den kan vara perfekt med familjen, perfekt med mina älskade tjejer, perfekt med johan...en perfekt helg kan vara fullspeckad med äventyr, men den kan lika gärna vara en total mys helg med älslingen.

allt beror på vilket humör jag är på. vissa helger e ja bara helt slut efter att ha jobbat en hel vecka, och då njuter ja verkligen av att bara ligga i soffan å glo på film efter film med min älskling bredvid mig. andra helger e ja grymt sugen på party å då e d krogen som gäller.

den här helgen har varit perfekt på sitt sätt. jag har varit i ishallen och tittat på fotbolls cup tillsammans med syster sofie. just den här helgen har varit perfekt på sitt sätt. jag tror att det hjälper att jag bor och lever ihop med min stora kärlek som spelar stor roll. vi sover ju alltid med varandra och vanar med varandra.

på så vis får ja ut d bästa av d bästa varje helg. även om vi her en tjej helg, så finns ju johan med på ett hörn i stuländan ändå. jag tror att jag uppskattar de flesta helgerna så mycet som jag gör, just för att det aldrig är några problem. oavsett vad jag vill eller inte vill göra så e d mer än okej för johan, och d uppskattar ja mer än ja kan förklara. tack vara detta kan jag göra varje helg perfekt för mig.

jätte tråkigt att ja inte väljer en specifik helg att berätta om, men ja kan verkligen inte välja en. alla helger är perfekta för mig just nu. lika bra att uppskatta dem så länge man kan, rätt vad de e så händer något oväntat och helgerna blir kanske inte lika perfekta längre. bäst att njuta när man kan.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: