min moster

2011-07-31 / 12:14:02
igår satt jag nästan hela dagen och knåpade med en tårta som annelie har beställt. så när alla detaljerna var klara kände ja bara att ja måste röra lite på mig. jag vågade inte ut å springa eftersom ja var så dunderförkyld förra helgen, så ja valde att ta en liten promenad. d blev en ganska lång promenad, och helt plötsligt stod ja framför min mosters nya lya å bara kände att ja skulle hälsa på. där satt ja i typ fyra timmar å vi bara pratade om allt. mycket morfar blev d så klart. nu känner jag nog ändå att jag kan släppa mitt dåliga samvete för att jag inte gick på hans begravning. sen pratade vi om andra saker som ja behövde få ur mig. det sker inte så ofta men när det vekligen svämmar över för mig om sånna där saker man inte egentligen vill prata om, då e d moster som ja pratar med.

idag ska vi äta hos svärmor å svärfar och sen ska ja försöka mig på lite motion ikväll också.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: