oj oj oj

2011-07-07 / 10:39:02
en vecka av semestern har nästan redan gått. jag har dock hunnit en hel massa dessa fyra dagarna. måndagen började med med att ja tog en tur in till kalmar. fixade ett nytt pass och köpte en digitalkamera. världens bästa kusin fyllde år också. på kvällen åkte vi ut till örsjö och tog med oss smörgåstårta och jordgubbspaj. fick lite porslin till kaffeservisen av mari-anne :)
dagen innehöll också massa städ, tvätt å plock.

tisdagen åkte ja ut till malin :) vi tog en löp-runda i skogen med abbe och stannade vid en liten sjö å svalkade av oss. när ja kom hem från malin, åkte johan och jag in till kalmar och åt lunch på ming palace. mickans lilla alva fyllde två månader också :)

på onsdagen kom malin hit tidigt på morgonen. sen åkte vi över till öland. efter ett par timmar åkte vi hem igen. väldigt nöjda. ialla fall jag. lagade lite mat tills johan kom hem från jobbet och på em åkte ja hem till hyltan å tvättade bilen och diskuterade mitt äventyr på öland.

idag ska ja inte göra många knop, vika tvätt kanske å ikväll är vi bjudna med jimmy å fia till kalmar för att äta gott å lyssna på musik. så ja måste avboka min promenad me emelie ikväll. typiskt.

imorgon ska ja precentera aloe vera produkter hos emelie. lisa ska va min back up så ja inte missar något eller säger fel :P ska bli jätte roligt å spännande :)

nu ska ja försöka få i mig lite mat tror ja :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: