uppdatering.

2011-07-09 / 13:01:48
snart är första semesterveckan över och jag känner mig faktiskt nöjd med den. ja förutom en sak då. i onsdags var ju malin å ja på öland å tittade på en hund. d va verkligen en hund som skulle passa mig som handen i handsken. endast ett litet "problem" hon hade b/c höft. så under onsdagen ringde ja runt lite å hörde mig för, malin gjorde d samma och vi kom fram till att jag skulle ha hunden. jag var stört-förälskad. ringde å ringde på torsdagen men ingen svarade, så då skickade ja iväg ett mail. på fredagen svarade hon...då va hunden redan bortlovad till någon annan, för hon trodde inte ja va intresserad pga höfterna....hallå korkad och oseriös!!

men..igår. första aloe vera pressentationen för mig. lisa skulle hjälpa mig, men hon blev sjuk och kunde inte hjälpa mig, så där står ja helt själv. tack alla underbara tjejer för att ni hade tålamod me mitt stakande å bläddrande i papprena :) men det gick verkligen jätte bra! jag är så nöjd och vi hade en super toppen trevlig kväll med skratt, skvaller och vin. tack igen alla inblandade, och framför allt emelie som var värdinna.

idag ska våra hästar flytta till sina nya ägare. skönt att ja inte bor hemma, tyckte d va jobbigt nog i onsdags när ja va hemma å "sa hej då". tänk om ja hade stått där idag å sett honom gå upp i transporten och sedan åka iväg..

solen skiner och vädret är underbart idag. blir nog mycket trädgårds häng idag skulle ja tro. fast nu ska ja laga mat, för ja e galet hungrig.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: