varför??

2011-07-25 / 14:45:06
som bloggare läser man, ialla fall jag, en hel massa andra bloggar och när det händer någonting stort i världen så skriver de flesta inlägg om just detta. jag brukar försöka låta bli att haka på, men den här gången går det bara inte.

d e ju så nära inpå. inte långt borta i usa eller kina, utan verkligen ett stenkast härifrån. d känns olustigt, overkligt, skrämmande och väldigt, väldig..hur ska man förklara den känslan?...personligt nästan på.

ja blir ledsen å fruktansvärt rädd. titt som tätt blir man ju så klart lite sugen på en bebis, men när en sådan här sak händer då vill ja verkligen inte sätta ett nytt liv till världen...denna fruktansvärda felkonstruerade värld som helt klart har fått fel på hjärnkontoret. vad har hänt med mänskligheten??? jag blir bara så rädd. hur kan en så sjuk människa, ja för frisk kan han ju omöjligt vara, inte bli "upptäkt"? hur kan ingen någonsin på 32 år inte märka någonting? nog för att han verkar vara en enstöring, men ändå!! nä, ja kan inte ens skriva om d utan att bli helt galet upprörd. jag får sätta punkt här helt enkelt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: