sammanfattning av en dement 28 åring :P

2011-06-09 / 16:01:59
haha, nä så illa kanske d inte e riktigt, men ja har svårt att komma ihåg vad som hänt sedan sist. d som är mest relevant är väl helgen kan ja tro. fredags kvällen kom amelie och emelie. vi satt och pratade hur länge som hellst :)

tidigt tidigt lördag morgon kom malin och plockade upp mig. halv sex började vår resa mot norrköping :) abbe-hund skulle ställas ut och då fick vi ju bara följa me honom för han kan ju inte köra bil själv :P när vi kom upp så var d bara till att plocka ihop sakerna vi skulle ha med oss in på området och traska dit. mycket folk och mycket hundar. dessvärre var d ju olidligt varmt och stackars abbe-hund va inte alls pigg på att springa runt i ringen i värmen. inga priser den dagen, så vi packade in oss i bilen och åkte till vandrarhemmet vi skulle sova på. vi hade verkligen inte räknat med den komforten vi såg. rent å fräsht å trevligt.

vi stationerade oss på rummet och tog varsen välbehövlig dusch och gjorde oss iordning. sedan gick vi in till stan för en liten bit mat. d va en mycket trevlig stad och vi bara njöt av hela upplevelsen. när vi promenerat runt en stund hittade vi en lämplig restaurang som vi satte oss på och beställde in mat och öl. ja hör å häpna gott folk, fröken drack en riktigt kall öl, utan tidigare alkoholintag :) gud så gott d var.



skål då :)



när vi skulle gå tillbaka till vandrarhemmet träffade vi andreas å pratade en liten stund. sen gick vi "hem" å somnade :P

söndagen var ju den bästa dagen på hela helgen av olika orsaker.
1. min födelsedag!!
2. mitt underbara resesällskap fixade frukost på sängen åt mig :) 

3. abbe-hund gorde stor-slamm å plockade hem tre rosetter, blev bir, fick cert och blev champion.

4.alla hundratals grattis-hälsningar ja fick på facebook.

5 att få komma hem till min älskling å märka att han saknat mig  :)


Kommentarer!
Postat av: Amelie

Vad fick du i present??

Kommenterat - 2011-06-09 / 22:18:07  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: fridah

har inte fått d än. han har skickat efter nogot som inte kommit än...:)

Kommenterat - 2011-06-10 / 08:12:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: