mina vader e inte glada idag.

2011-03-09 / 13:29:44
att något som e så jobbigt kan vara så kul??? d e obegripligt. ja va väldigt skeptisk till detta men så här efter ett pass, älskar ja d verkligen :)

d började egentligen redan i fredags. när min fina underbara älskade pappa fyllde år :)




så innan vi skulle åka dit på kvällen så skulle ja så klart prova hela garderoben och alla kläderna satt lika illa. kände mig jätte tjock ( mamma ja vet att ja inte e d, men man känner sig tjock ibland ändå)

sen på lördagen skulle ju världens finaste emelie ha sitt 25-års kalas.



där träffade ja massor med underbara mäniskor. annelie, eve, jenny å anna. så anna å ja bestämde oss för att träna på friskis i går. trodde aldrig att d skulle vara så jäkla roligt :) haha. d va AS-KLU!! afro dans hette d, å d va så jäkla roligt, å fruktansvärt jobbigt...så idag är mina vader lite smått sura på mig. så jäkla ont har ja :) fast d e som ett skönt ont för d kommer av nått nyttigt och bra :)

ikväll ska ja jobba, så ja ska strax börja göra mig iordning. sen hoppas vi att d blir en lugn kväll och att tiden går fort.
Kommentarer!
Postat av: Evve

Åh så fort ungen ploppat ut blir det afrodans för mig med!

Kommenterat - 2011-03-10 / 19:26:20  | URL - http://linababy.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: