vilken vecka...

2011-03-23 / 22:29:42
ja vart ska man börja. helgen tillbringades på jobbet. så där kul men d gick bra. måndag var ja ledig å lilla syster sofie kom hit. d slutade me att vi röjde å städade ordentligt här hemma. väldigt lyckat å nöjd blev ja. tisdagen var väl ingen toppendag precis...tandläkaren och borttagning av min elaka visdomstand...fick en röntgenbild med mig hem, så kolla in vilken jävulstand ja hade i min mun. inte lustigt att ja hade ont...'



själva kronan på visdomstanden låg lixom nästan helt under nästa tand. å roten växte ju inte heller som den skulle. så tandläkaren fick slipa bort nästan hela kronan för att kunna plocka bort tanduslingen...6 sprutor me megabedövning, lustgas, stecolid å ända hade ja sån panik att d tog lite mer än två timmar att fixa elendet.

till råga på allt så fick min syster sofie följa me som stöd på hennes födelsedag. nåja, vi tog en liten tur på stan å ja köpte tre tröjor och lagade min klocka. syrran fick välja födelsedagspressent själv :)  dagen slutade dock med en trevlig upptäkt när ja kom hem, min bil stod på parkeringen :) så lite senare på kvällen åkte ja å min fina vän inte till ikea :) en liten tripp som vi båda behövde.

idag har ja levt på flytande föda för ja har haft så ont. kan ju säga att nutrilett diet e inget för mig. man ska dricka en var tredje timme, å hålla sig mätt. ja drack två och åt två tallrikar me joggi med mosad banan i, varannan timme, å va ändå hungrig...skit diet :P

efter jobbet plockade ja upp syrran igen, å så åkte vi hem å ja började baka som en tok. tänkte ja skulle baka nått gott tills på fredag när vi ska grilla hemma hos mamma å pappa. och så tänkte ja bjuda min fina syster på en födelsedags tårta :) hon blev nöjd å vem skulle inte bli d med en sån här liten sötsak??



älsklingen kom hem på tok för tidigt ikväll. d hade tydligen brunnit rejält på kärhs ikväll. otäckt d där. fy.

va har mer hänt sedan sist ja skrev då?
jo ja har ju köpt en ny å fin kaffebryggare..



blir jättegott kaffe i den me :) ja har bakat kladdkaka med vit choklad..



jag stekte pannkakor till ett helt kompani å lyckades hitta en ny favorit panna :)

    '

ja har grillat några gånger också så klart nu när solen varit framme å fåglarna kvittrat..

   

ja, d va nog d mesta kanske...d får räcka för den här gången. ja har tyvärr varit dålig på att använda kameran men d ska bli ändring på d :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: