på tok för länge sen..

2011-05-18 / 22:58:48
d e på tok för länge sen ja va här inne å skrev.
d e på tok för länge sen ja va å hälsade på min farmor och farfar.
d e på tok för länge sen ja va utvilad sist.
d e på tok för länge sen ja träffade ajax.
d e på tok för länge sen amelie var hemma (men hon kommer snart ).
d e på tok för länge sen ja tänkte på någonting annat.

d första löser ja nu, d andra får ja väl ta tag i efter helgen, d tredje borde ja kunna lösa i natt. d fjärde fixar sig på fredag, d femte löser sig i slutet av månaden, d sista, vet ja inte när ja kan sluta tänka på...

nog om det.

det har hänt en hel del sedan sist. ja vet att ja borde lägga upp fler bilder här. d e skit tråkigt att bara läsa text, ja vet. ja har inte ens någon bra förklaring till varför ja inte lägger upp fler bilder, d bara blir inte så :)

nu väntar ja in min stora kärlek som rullar in på gården vilken minut som. ja e så otroligt lyckligt lottad som har en pojkvän som är min bästa vän, min stora kärlek, min trygghet, min själsfrende och min livskamrat i en och samma människa. hur många kan ärligt säga att de lever ihop med den människa som man är gjord för att leva med?

det går inte en dag utan att han får mig att växa som människa. det går inte en dag utan att han får mig att skratta. blotta tanken på honom gör att jag ler. när ja sluter mina ögon är det honom jag ser. när ja tittar på honom i smyg, fylls hela min kropp av lycka och fjärilar. när han kysser mina läppar slår mitt hjärta dubbla slag av lycka.

när han säger att han älskar mig, börjar hela världen snurra :) när han håller min hand, existerar bara han och jag. han gör mitt liv komplett. det är honom jag har väntat på i hela mitt liv.

idag är början på resten av mitt liv. ett liv fyllt med kärlek. ett liv fyllt med lycka. ett liv fyllt med skratt, ett liv fyllt av goda ting och ett liv tillsammans med MIN johan!

Kommentarer!
Postat av: Amelie

I miss you!!

Kommenterat - 2011-05-18 / 23:35:33
Postat av: fridah

I miss you too sweethart!!!

Kommenterat - 2011-05-19 / 12:59:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: