d e mycket nu...

2011-10-04 / 19:52:02
det har varit så mycket runt omkring mig nu en tid att jag inte haft en tanke på att hinna uppdatera bloggen, men nu kanske det har lugnat ner sig lite så jag gör ett försök.

kan börja med att uppdatera om succé dagarna i stockholm :)

så jävla underbart va d. här kommer lite bilder..

på en rastplats någonstans :P

fina kollegorna elena å ann-christine <3



min fantastiska lilla malin <3



framme i stockholm parkerade vi bilen och tog plats i lokalen för två dagars underbara peppning och mega ego-boost :) helt galet underbart.



d börjar fyllas på ganska bra :)

sen var d dax för alla att bli uppmärksammade för att de gjort ett fantastiskt jobb :)

   

lina blev supervisor lixom malin och ola och pernilla :)



lisa blev assistent manager :)

dimond manager kim madsen gav oss en rejäl ego-boost genom att berätta sin historia :)



vi lanserade lite nya varor...

   
nya sonya schampoo och balsam
   
förbättring av produkter och nya färger i palleterna samt nyheter för barn.

sedan var d ju dax för mig att kliva upp på scenen å få massa aplåder...



lite dålig blid, men längst till vänster är jag på väg upp på scenen och får en liten ros :)

sen blev det stående ovationer i lokalen :) emelie å malin tyckte vi var så duktiga..

   

sen var första dagen slut. vi checkade in och gick sedan för att få lite mat i magen...
efter maten korkade vi upp och hela teamet fick pressentera sig och beräta sin historia :) åh dessa underbara människor och deras fantastiska historier...helt underbart :)

söndagen började med lanseringen av vår underbara produkt

argi +  

maken till vitamin komplex har jag aldrig sett :)

och tydligen inte vetenskapen heller :P


en helt galen å underbar helg i stockholm. tack till hela underbara teamet :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: