ensamast i världen...eller??

2011-10-08 / 12:17:28
nu är det nog bara jag å mina syskon i hela min umgängeskrets som inte har eller ska ha barn...jag har väldigt lite gemensamt med mina vänner nu för tiden å jag känner mig vekligen utanför.

så istället för att klistra på ett fejkat leende å sitta å prata sånt som jag inte har någon som hellst erfarenhet av, träffar jag nya i mitt nya jobb...i juli detta året skrev jag in min som återförsäljare av forever living products, och har älskat detta sedan dag ett. jag ser det som att jag har startat ett eget företag eftersom jag är oberoende återförsäljare och jag har absolut ingenting att förlora på detta.

när folk frågar mig vad jag jobbar med svarar jag; jag jobbar som oberoende återförsäljare inom ett världsledande hälsoföretag med oanade möjligheter. förut svarade ja att ja jobbade som omsorgsassistent på komunen, å hur kul låter d? nä, jag älskar mitt nya jobb och hela konceptet gör verkligen att jag växer varje dag. jag har ett helt otroligt å makalöst underbart team som kollegor och dessa människor ger mig dagligen ett lyft av min självkänsla :)

det finns alltid någon som kan ge en vänlig men bestämd spark i baken om man känner att d inte går som man vill, för oftast är det bara en själv som tycker d går "dåligt". och sen denna uppskattning man får. ja har aldrig upplevt någonting liknande. älskar detta och känner mig så otroligt glad och tacksam för att jag får vara en del av detta.

det som känns allra bäst med detta är att jag får möjlighet att hjälpa andra att få upp ögonen för detta och många väljer faktiskt att själva bli återförsäljare och blir en del av vårat fantastiska team :)

SÅ. ISTÄLLET FÖR ATT (som ja skulle gjort innan) GRÄVA NER MIG I ATT JAG INTE HAR SÅ MYCKET GEMENSAMT MED MINA UNDERBARA VÄNNER LÄNGRE, VÄLJER JAG ATT LE ETT ÄRLIGT OCH VÄRMANDE LEENDE, PACKA MIN FINA VÄSKA MED MAKALÖSA PRODUKTER OCH MÖTA NYA MÄNNISKOR!




               
         

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: