kom å köp :)

2011-10-12 / 19:34:45
hej. (vet inte varför ja skrev så??)
nu kanske jag är tillbaka på banan igen. (om nu någon är intresserad). jag är i full gång med mitt nya jobb. fast det tar så mycket tid (jag jobbar ju fortfarande heltid inom komunen) så ger det så otroligt mycket energi. jag är i stort sätt aldrig trött längre. jag bara älskar att jobba med froever. jag får så mycket mer än jag ger och sån otrolig UPPSKATTNING från mina kollegor för minsta lilla sak jag gör :) igår hade vi team möte och "bara så där" fick ja pressent!!! hur många utav er får en pressent av era kollegor/chefer helt utan egentligen någon anledning??? hur många utav er känner verkligen att ni får UPPSKATTNING för d ni lägger mest tid på (jobbet)??? säkert inte så många (om någon)

jag har egentligen inte ens koll på vad jag hade gjort för att få den, men ja kan tänka mig att d var att jag gjorde minst fyra cc förra månaden...haha, d va inte ens någonting som jag själv reflekterade över och ändå får man sån otrolig uppmärksamhet för d. 

jag har nu kommit så långt att jag startat min egen webbshop också. stört kul juh!!!

fridahs måbra hörna    här finns hälsoprodukter och mer för dig, din familj och dina djur !!!

här kan man gå in och köpa produkter som hjälper din kropp och hy till bästa möjliga förutsättning att klara av de påfrestningar som vi utsätts för VARJE DAG!!!

ta gärna en titt, för som ni kanske vet, kommer 10 kronor på varje såld produkt gå till rosa bandets kampanj mot bröst cancer.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: